2009. szeptember 11., péntek

Az utolsó bejegyzés

Boldog vagyok, hogy egyre többen olvassátok a blogot és küldtök kommentárokat e-mailben. Jólesik, hogy érdeklődtök felőlem, bármilyen sokáig is vagyok távol, s mégjobban, hogy aggódtok, ha hosszabb ideig nem jelentkezem.
A nyári USA projekt holnap lezárul, egyenlőre nem tudom, merre tovább. Remélem, hamarosan kiderül a bizonytalan, s a lehető legjobban alakul ismét minden.
Bár anyagilag nem nyertem ezzel az úttal semmit, rendkívül hálás vagyok a sorsnak, hogy itt lehettem, új barátokra találhattam, a munka területén ismét bizonyíthattam, s olyan helyekre juthattam el, amikről mások álmodni sem mertek.
Elmondhatom magamról, hogy világot látok, mégis tudom, mi a haza szeretete, az otthon adta boldogság.
"Fecske vagyok, mely messze száll, de mégis mindig hazatalál."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése